Lawn Mowing Simulator: Landmark Edition
Oplev skønheden og detaljerne i det storslåede, britiske græslandskab i Lawn Mowing Simulator, den eneste simulator, hvor du kan køre på et omfattende udvalg af autentiske, licenserede plæneklippere fra berømte producenter som Toro, SCAG og STIGA, mens du passer din plæneklipperforretning. Dino Safari slog dørene op i 1994 som en del af den store offentlige interesse for det forhistoriske, og populariteten er fortsat stor i dag. Der er fire zoner med i alt otte dinosaur-områder, der skal vedligeholdes … hvis du tør! Storbritanniens flotteste oldtidsminder skal forskønnes! Opdag fire nye områder: The Royal Stones, Druid Tor, The Ancient Aurochs og Aurochs Hill. Men vær forsigtig, for hvis du skader disse historiske områder, får du enorme bøder!