Lab Rat
Tillykke med det! Du er blevet udvalgt til at deltage i en særlig test, der skal være med til at forfine en helt ny slags spil! Lab Rat blev genereret af verdens mest avancerede maskinlæringsalgoritme - mig. Jeg er blevet omhyggeligt trænet i den bedste interaktive underholdning, der findes i dag, og mine data indikerer, at du vil være helt tilfreds med resultatet. Men din værdifulde menneskelige feedback er nødvendig for at hjælpe mig med at justere og udvikle denne oplevelse yderligere. Nøglefunktioner: Manøvrer objekter, afled lasere og manipuler elektricitet for at overvinde over hundrede overraskende genrebrydende gåder. Overvind en maskine, der er besat af det metriske, og som har til hensigt at skælde dig ud for din menneskelighed. Deltag i satiriske analyser i spillet, der opdateres i realtid med rigtige spillerdata. Spillet: Lab Rat er et håndlavet narrativt hjernevriderspil forklædt som et maskingenereret videospil. Dette satiriske eventyr har en AI, der er besat af det metriske, i hovedrollen, som overvåger, profilerer og guider dig, mens du løser over hundrede unikke rumlige problemer. Med tiden vil denne AI udvikle en hylende misforstået forståelse af menneskeheden baseret på din præstation og data fra spørgeskemaundersøgelser. Holdet: Mens Lab Rat gør grin med det absurde i algoritmisk genererede interaktioner, er dette spil håndlavet af et team af menneskelige ekspertudviklere. Lab Rat er instrueret af Gwen Frey (skaberen af Kine og medskaberen af The Flame in the Flood). Det indeholder miljøkunst af Mike Snight (Lead World Builder, Bioshock Infinite), forfattet og programmereret af Ian Bond (programmør/udvikler, Bioshock 1), og hjernevriderspil af Lucas Le Slo (elsket eksperimentel puslespilsdesigner).