Chump Squad Bundle
Fejr de kloge, dristige og dejligt bizarre verdener i Chump Squad med denne pakke af opfindsomme hjernevridereventyr. Fra inderlige melodier til fjendtlige algoritmer er Chump Squad Bundle et udstillingsvindue for denne udviklers unikt kloge tilgang til hjernevriderspil. Denne pakke indeholder: Lab Rat En metrisk besat AI vil overvåge, profilere og underholde dig, mens du bevæger dig gennem over hundrede genrebrydende gåder i dette dejligt satiriske eventyr. Kine Et skævt 3D-hjernevriderspil om tre musikere, der danner et band og forsøger at score deres gennembrudshit.