Knight vs Giant: The Broken Excalibur
Under deres mission, hvor de skal hente den hellige gral til den ærværdige troldmand Merlin, slipper de ædle riddere af Det Runde Bord ved et uheld den katastrofale tomrumskæmpe løs mod Camelot! Kong Arthur leder modigt sine riddere i kamp, men de bliver hurtigt slået af det frygtelige væsen. Da rigets beskyttere er dræbt og det legendariske sværd Excalibur ødelagt, kaster Merlin en kraftfuld trylleformular for at sende tomrumskæmpen tilbage til den astrale dimension, hvor den kom fra. Desværre går trylleformularen ikke helt efter planen, og hele kongeriget bliver taget med ... Da Merlin kun har kræfter til at genoplive én ridder, bliver det den heroiske konge, og han giver ham straks til opgave at besejre tre kolossale aspekter af tomrumskæmpens sjæl, hvor hvert er stærkere end det foregående! Som om det ikke var kompliceret nok, er kongerigets borgere spredt ud over hele dimensionen, og Arthur må redde dem alle, før Merlin kan transporterer dem sikkert hjem. I dette fantasy-actionspil med roguelite-elementer spiller du Kong Arthur, der bruger det ødelagte Excalibur til at kanalisere de unikke kræfter fra dine faldne riddere, mens du kæmper mod horder af frygtindgydende fjender og står over for udfordrende, gigantiske bosskampe. Udforsk livagtige og processuelt genererede fangehuller, få velsignelser, og tilpas dine evner. Red kongerigets trofaste borgere, og påkald deres unikke talenter for at genoprette din ærefulde plads på Camelot-slottet!