Jagged Alliance 3 - Pre Order
Grand Chien er et land med mange naturressourcer og dybe politiske skel, og det kastes ud i kaos, da den valgte præsident forsvinder og den paramilitære styrke The Legion tager kontrollen over landområderne. Præsidentens familie har nu afsøgt alle muligheder – herunder et samarbejde med den magtfulde Adonis-koncern, som hyrer en gruppe rutinerede lejesoldater til at finde præsidenten og genoprette freden i landet. I Jagged Alliance 3 vælger du blandt et stort galleri af lejesoldater med unikke personligheder, særheder og forhistorier. Og så skal du udforske Grand Chien, hvor du møder nye personer, tjener penge, udvider dit hold og træffer beslutninger, der vil afgøre landets skæbne.