Iron Crypticle
Cryptonias pragtfulde kongelige skatte er blevet stjålet! Nu må kongens fallerede riddere trække i deres rustne rustninger og drage ned i slottets ældgamle krypt for at finde de GYLDNE SKATTE! Vær beredt på UHYGGELIG arkadeaction i dette fantastiske "Twin Stick"-skydespil, der foregår i middelalderen. Op til fire spillere (lokalt samarbejdsspil) kan kæmpe sammen for at SMADRE sig vej gennem spøgelser og monstre. Få bytte, og spis mad for at få mere i XP. OPGRADÉR dine evner, så du lettere kan klare udfordringerne på de nederste etager! LÅS OP for nye våben og magiske genstande, når du gør fremskridt. Saml magiske handsker, der giver energi til din ATOMNÆVE! Grib dit våben, og tag kampen op i IRON CRYPTICLE!