Initial2: New Stage
"Initial Ⅱ" taler om en fortælling på et kontinent med supermagter. Med byrder af farlige missioner satte 3 Iudex Soldiers of Philosophia Academy fod i deres decade-lange fjende, Scientia Empire. I dette spil vil du spille som en af ​​kaptajnerne for Iudex Soldiers, kæmpe side om side med de andre 2 ledsagere og afsløre den mystiske hemmelighed gemt af begge sider i ti år. Vi øgede vores team fra 5 udviklere til 9 og søgte efter hjælp fra flere venner at tilbyde et bedre spil. Op til ti kapitler historier og niveauer, med fuld lyd på både engelsk og japansk. For at udføre en mere delikat historiefortælling, præsenterer vi historien med 10 kapitler, 30 + real-time gengivelse Cutscenes. Mere end 20 stemmeaktører deltog i dubbing. Japansk dubbing ledes af Kugimiya Rie og Uchida Maaya. Engelsk dubbing ledes af Kira Buckland ("Nier: Automata" 2B) og Christine marie Cabanos ("Dead or Alive" Marie Rose) .Dynamisk skifte mellem 4 forskellige våben efter din viljeHeroine Belvia bruger 4 højteknologiske kampvåben: Blade, GreatSword, Bow og Gauntlet. Oplev den vidunderlige kampstil i Iudex Soldiers, som omfatter dynamisk våbenskifte, kamphandlinger, den ultimative færdighed, magi og fuld kamp lyd. Vi tror, ​​at alle disse kombinerede vil give vores spillere en bedre kampoplevelse.Dozens slags fjender og mere end 10 stimulerende BOSS-kampe. Sammensatte fjendtlige typer og AI, bringe flere udfordringer i kampen. Mere end 10 unikke BOSS-kampe omfatter killingsmaskinerne og de mest magtfulde fire generaler af imperiet. Spillere kan enten spille på det enkle niveau og kæmpe til side med AI-ledsagere eller stå over for alle slags badass alene i store vanskeligheder.Superior MusicAll in-game musik er lavet af vores venner, CyberJoker (Japan) og StrawberryHilMusic (USA). De samarbejder for at bringe os snesevis af BGM og inviterede de berømte musikproducenter, KevinPenkin og RajRamayya til at bringe 3 sange til spillet, som vokser af Mika Kobayashi, Emi Evans (sanger af temaet "Nier: Automata"), Christina Vee henholdsvis. Musik spiller altid en stor rolle i spil. Håber at bringe vores spillere den mere delikate visuelle lydoplevelse. Til sidst takker alle vores spillere med venlig hilsen for deres påskønnelse og støtte til os lille udviklehold. Som lovet tager vi vores nye håndværk tilbage! Vi læser tusindvis af spiller anmeldelser og forbedret. Vi mener, at vores indsats vil bringe spillerne den bedre spiloplevelse.