Infinity Actual-sæt
Anbefalet sæt til UNSC Infinity S-IV-enheder med første kontakt og asymmetriske kampoperationer. Indeholder "Prime"-rustningsoverfladen, "Prime-kampriffeloverfladen, Scanner-hjelmen, Strider-hjelmen og "Prime"-emblemet.