Infantry Attack: Strike From Above
Med denne DLC låser du op for: - Air Marker som sekundærvåben med høj skade pr. sekund! - 60 guldbarrer til at bruge på unikke våben eller boosters - 10000 kontanter til at bruge på opgraderinger af våben og tropper Forbered dig på næste kamp meget hurtigere takket være ekstra valuta og giv dine modstandere en smagsprøve på dit nye våben!