Infantry Attack: Gold'n'Gun
Med denne DLC låser du op for: - Gylden Gatling som primærvåben med høj skade pr. sekund! - 100 guldbarrer til at bruge på unikke våben eller boosters - 5000 kontanter til at bruge på opgraderinger af våben og tropper Forbered dig på næste kamp meget hurtigere takket være ekstra valuta og giv dine modstandere en smagsprøve på dit nye våben!