Indie Bundle
How 2 Escape How 2 Escape er et flugt-simulationspil, hvor to spillere skal samarbejde om asymmetrisk gameplay og enheder. Sclash Sclash er et plug-and-play 2D samurai-kampspil fyldt med one-hit kill-spænding. Spil som en håndtegnet samurai i smukt malede landskaber, og kæmp mod dine modstandere i en episk og højtidelig duel, hvor hvert skridt tæller. Styr din udholdenhed og vejrtrækning, og tag dig god tid til at sætte det dræbende slag ind. Quadroids Tag kappen på som Roboctopus, en ond robotoverlord, og erobr galaksen med din hær af håndlangere, Quadroids. Quadroids er det ultimative single player puzzle strategy-platforming-spil. Det kræver fine psykomotoriske færdigheder at kontrollere galaksen! Med 2 øjne og 2 hænder skal spillerne kontrollere og koordinere de ustoppelige Quadroids, der løber ind på 4 forskellige skærme på samme tid.