Imperator: Rome - Magna Graecia Content Pack
Selv efter Alexanders riges kollaps kæmpede de græske bystater for at bevare deres uafhængighed og styre deres egen skæbne. Athen og Sparta fortsatte med at forsvare deres indflydelse i det ægæiske område, mens den storslåede by Syrakus søgte at dominere Sicilien. I Magna Graecia, en ny indholdspakke til Imperator: Rome, kan du genopleve denne periode med byer, der trodser imperier, mens Rom vokser, Kartago truer og Alexanders arvinger skuer sultent mod horisonten.