Imperator: Rome - Centurion Bundle
Imperator: Rome Centurion-pakke Antikkens vidundere stråler i Imperator: Rome, men selv de mest smukke paladser har brug for lidt maling engang i mellem. Denne indholdspakke indeholder alle temaudvidelser for Imperator: Rome i én pakke, så du kan tilføje Pyrrhus' storhed og Diadochis stridigheder for samme lave pris. Centurion-pakken indeholder: ◾Epirus-indholdspakke: Begivenheder, der relaterer sig til Pyrrhus' liv og kampagner, unikke hær- og skibsmodeller, 3 specielle Epirus-begivenheder og Oraklet fra Dodona. ◾Magna Graecia-indholdspakke: Missionstræer for Athen, Sparta og Syrakus, nye guddomme, der knyttet til religiøse steder, hellige skatte til templer og Apoteose-muligheden til virkelig store ledere. ◾Heirs of Alexander: Unikke missionstræer til staterne, der kommer efter Alexanders imperium, missioner med Diadochi-tema, som skal sammenbringe de sprængte hellenistiske riger, Vidunderdesigner, nye begivenheder, nye guddomme, nye skatte. ◾Soundtrack: Originale kompositioner skabt til Imperator: Rome samt musik, der er komponeret til hver af indholdspakkerne.