Huntdown
Gør en sund tilværelse ved at gøre leve usundt I de kaosfyldte gader i fremtiden, hvor kriminelle bander regerer og politiet frygter at træde, er det kun dusørjægerne, der kan befri byen fra forbrydelsens korrupte knytnæve. Læg affald til den kriminelle underverden og gøre et drab i denne hårdkogte action komedie arkade skydespil. Vigtigste funktioner: Jage solo eller give undertrykkende ild og forhånd på fjenden sammen i co-op, som du løber, hoppe, og tage dækning i neon gennemblødt, graffiti strøet 80'erne inspireret bylandskaber. Håndmalet 16-bit pixel grafik og håndtegnede animationer kombineret med flydende actionfyldt 60-FPS gameplay og en episk syntetiseret lydspor. Huntdown alt fra vildtlevende punkere til organiseret hockey hooligans, dette spil er fyldt med 16-bit skurke og kriminalitet chefer, hver med deres egen trampet jorden for at genvinde, og arsenal af våben til at konfiskere.