Hover
Hover er et hurtigt og enkelt multiplayer Parkour-spil i en futuristisk, åben 3D-verden. Spillet foregår i ECP17, en højteknologisk by, som den fjerne planets indbyggere kalder Hover City. Den Store Administrator stoppede kommunikationen med den galaktiske union og skabte et stærkt diktatur, hvor det er forbudt at have det sjovt og underholdning er ulovligt. Du er ansvarlig for et team af unge oprørere, Gamerne, der kæmper mod de nye anti-fritidskrav, der undertrykker byen. Udstyret med højteknologisk grej, der giver fantastiske hop og hastighed, strejfer de rundt i byen, hvor de saboterer propagandaen, hjælper borgerne og finder vej til kredsløbsstationen. Der kan de måske advare den Galaktiske Union og sætte en stopper for undertrykkelsen.