Home Safety Hotline
Home Safety Hazard er et telephone oprerator simulator inspireret analogt gyserspil, hvor du skal besvare spørgsmål fra kunder over telefonen om hvad der befinder sig i deres hjem. Læs gennem et enormt katalog over almene skadedyr og husholdningsfarer, og gør dit bedste for at blive en ekspert inden for sikkerhed i hjemmet. Du er ansvarlig for hvad der sker. Et nyt gysereksperiment fra Nick Lives, skaberen ad NiGHT SIGNAL og A Wonderful Day For Fishing. INKLUDERER “Home Safety Hotline: Seasonal Worker” BONUS DLC Året er 1996, og der er kun fire dage til jul. Rebecca, en årlig sæsonarbejder hos HSH, er blevet kaldt tilbage for at hjælpe med at besvare opkald i denne travle (og dødbringende) tid på året. Mange nye mærkelige husholdningsfarer kommer frem under højtiderne, og nogle kan gøre en ende på alle ting over- og underjordisk. Velkommen tilbage til HSH. Vi regner med dig, Rebecca.