Hisako
Hun blev fældet for århundreder siden, da hun forsvarede sin landsby mod lejesoldater. Nu vækkes hun til live i forbindelse med Ultratechs komplot. Hun er utrættelig i sin jagt på de skyldige. Bevæbnet med sin fars knuste naginata, trækker hun sine fjender ind i åndeverdenen, hvor de bliver dømt. Hisako-figuren er inkluderet i Season 2 Combo Breaker og Season 2 Ultra Edition.