High On Life + DLC Bundle
Vil du gerne købe High On Life og DLC-missionen, High On Knife, men helst ikke hver for sig? Hvad nu, hvis du kunne købe dem begge på én gang i en slags kombineret pakke? Beroliger det dig lidt? Er du okay nu? Du gjorde os lidt bange der. Men nu, hvor vi har afklaret det her med én samlet pakke, ser du meget roligere ud. Har du noget imod, at vi fortsætter? Hvis du ikke helt er klar på, hvad du går ind til, så er aftalen her: High On Life er et actionfyldt komedieeventyr-FPS, der er spækket med sindsforvirrede talende våben, et ondskabsfuldt narkokartel af rumvæsner, der sælger mennesker på det sorte marked, og et imponerende udvalg af smukke og snuskede rumsteder at udforske. Leder du efter at købe goop fra en skummel sælger i en baggyde? Vil du fortælle en flok bygningsarbejdere, at deres far aldrig vil elske dem? Vil du redde en talende kniv fra en flok myrekloner? ALT dette og mere kan du gøre i High On Life tro mig. Jeg undlod endda at fortælle om mange af de andre ting, du kan gøre. Og så er der også High On Knife den saftige DLC centreret omkring den talende kniv, som jeg nævnte tidligere: Knifey. Ja, han hedder Knifey, get over it, og det her er hans store eventyr. Han vil afdække alle de mørke(?) mystiske(?) hemmeligheder(?) fra hans fortid, når du bringer ham og Harper en helt ny talende pistol til en saltplanet fyldt med døende snegle. Herfra vil du måske møde en kæmpe fyr, køre ræs mod nogle pinligt langsomme snegle, eller gå efter den højeste score i Peroxosquash med B.A.L.L. en anden ny talende pistol. Vi har virkelig pakket denne DLC til randen med nye ting, tro mig. Og vi har ikke engang haft det uhyggelige parasitfyldte lager, der drives af en hensynsløs, monstrøs direktør oppe at vende. Måske bør jeg også nævne, at denne pakke indeholder et stjernespækket hold af talenter, der har lagt stemmer til. De vil garanteret være det "sjove" i "ville det ikke være sååå sjovt, hvis du købte denne pakke lige nu?" Vi har JB Smoove, Tim Robinson, Betsy Sodaro, Sarah Sherman, Michael Cusack, Gabourey Sidibe og mange flere, som nu er sure på mig nu, fordi jeg ikke har nævnt dem her. Men gutter, jeg arbejder altså med et begrænset antal ord her. Jeg kan ikke bare nævne alle. Giv markedsføringsholdet skylden. Det er deres skyld, ikke vores. Bare køb pakken. Det ville være sååå smart af dig at gøre det.