Heroes of Luck Bundle
Dicey Dungeons Bliv en gigantisk omvandrende terning, og kæmp til det sidste i en fangekælder i konstant forandring! Kan du undgå Lady Lucks grusomme luner? Nu med "Terning i Fangekælder": Genforening", et gratis DLC med seks helt nye episoder! I dette hurtige rollespil fra Terry Cavanagh (Super Hexagon, VVVVVVVV), Chipzel og Marlowe Dobbe skal du kæmpe mod monstre, finde bedre bytte, opgradere dine helte og måske endda besejre selve lykkens gudinde, Lady Luck. Afvej dine nøje planlagte strategier mod det ukendte med et terningkast. Spil som seks forskellige figurer, der hver har deres egen unikke spillestil og evner. Kan du overleve? Måske, men heldet er bestemt ikke på din side. Seks vildt forskellige typer, der kan spilles: Kriger, tyv, robot, nar, opfinder og heks. Snesevis af fjender, lige fra støvsugere, der vil suge dit blod, til væsner fra den irske mytologi, til smarte ondsindede snemænd. Et iørefaldende, optimistisk og energisk musikspor af Chipzel (den tidligere musiker fra Super Hexagon). Smukt og sødt kunstværk af Marlowe Dobbe. Genereret efter proceduren for uendelige gennemspilninger. Roundguard Castle Springbottom er under angreb! Det er op til Roundguard at redde kongen og - endnu vigtigere - genvinde sit guld! Slynge din helt i ansigtet af fare og hoppe ud horder af faretruende søde monstre for at nå bunden af fangehullet. Med kun ét liv skal du lære at navigere i farer, træffe strategiske valg og mestre din helts færdigheder, hvis du håber at besejre den sidste boss. Men bare rolig, Roundguard altid hopper tilbage! Bouncy Fun: Intuitiv pinball-fysik-baseret gameplay som ingen anden dungeon crawler. Flere klasser: Spil som Warrior, Rogue eller Guiden, hver med deres egne unikke færdigheder, genstande og fræk sans for humor. Randomiseret Dungeon: Hver gang du spiller, niveauer er proceduremæssigt genereret, og søgen begivenheder og elite monstre er tilfældigt placeret. Permadeath med fordele: Når du dør, har du en chance for at bringe en særlig nipsgenstand med dig på din næste løbetur. Jo mere guld du grab, jo bedre dine chancer for at indsamle en af de mest magtfulde smykker. En cast af oddballs: chat med slottets farverige stemmer for at hente quests og lære, hvorfor nogle rotter vil have deres konge død, hvad der irriterer den lokale teenage skelet i dag, eller hvad Warrior vil gøre, hvis du ikke kan komme til et badeværelse hurtigt nok. Masser af Loot: Over 100 genstande og nipsgenstande, hver med effekter, der præsenterer strategiske valg og kombinationsmuligheder. vise dine evner: konkurrere på leaderboards og forsøge at mestre alle de udfordrende, regel-bøjning relikvier.