Hello Neighbor Bundle
Få to spil i Hello Neighbour-serien med rabat! Det skal man bare prøve for at lære alt om naboens hemmeligheder! Hello Neighbor er et berømt stealth horror-spil, der handler om at snige sig ind i naboens hus for at finde ud af hvilke hemmeligheder han gemmer på i kælderen. Hello Neighbor: Hide and Seek følger den tragiske historie om naboens familie i denne dramatiske forhistorie til Hello Neighbor. Du leger gemmeleg med din bror, mens i begge oplever tabet af et familiemedlem.