Handball 21
Spil lokalt og online som singleplayer eller multiplayer, og mod de bedste hold fra de bedste ligaer, herunder den franske LIDL STARLIGUE og PRO LIGUE, tyske Liqui Moly Handball-Bundesliga og 2. Handball-Bundesliga, den spanske Liga Sacyr ASOBAL, og for første gang nogensinde den polske PGNiG Superliga. Spil spændende kampe mod de bedste europæiske hold og oplev håndbold som hvis du var der i virkeligheden! Implementer din plan på banen, træn dit hold, sæt spil i gang, find huller i forsvaret og før dit hold frem til sejren!