Hamster Playground - Detectives Skin Pack
Træd ind i den spændende verden af mysterieløsning med Detektiv Hamster Sættet! Klæd din pelsede ven i klassisk detektivtøj, komplet med trenchcoats, forstørrelsesglas og ikoniske detektivhatte. Din hamster er nu en skarpsynt efterforsker, altid klar til at løse den næste nuttede sag. Dette DLC indeholder et klart sæt af nye kostumer, samt separate genstande til din hamster at klæde sig ud med andre tilgængelige elementer.