Guts & Glory
"Velkommen til Guts and Glory — Det skøreste show i verden, hvor almindelige mennesker kæmper for æren i ekstraordinære udfordringer, der gælder liv og død! Målet er simpelt: Kom først til målstregen, mens alt omkring dig forsøger at dræbe dig. Undgå de spinnende savklinger, dødbringende spidser, bomber, tårne og en voksende liste over andre farer — mens du navigerer gennem vanvittige spor i en bred vifte af miljøer. Et spil med masser af LOL, WTF og OMG'er, hvor det kan være lige så sjovt at tabe som at vinde. Gør det for at vise de andre, hvor god du er. Gør det for sjov. Gør det for at opnå ære!"