Guilty Gear -Strive-
Kast dig ud i medrivende kampe med dybdegående spilmekanikker og storslåede animationer i Guilty Gear -Strive-, der er seneste skud på stammen i den skelsættende Guilty Gear-serie! - Pragtfuld grafik med animationer, der ser ud, som om de er tegnet i hånden! De grafiske fremskridt gør spillet så smukt, at man kunne tro, at animationerne var tegnet i hånden. Den nye generation af grafik er fryd for øjet ned i selv den mindste detalje! - Et kampspil, der sætter nye standarder for genren! Vores mål med spillet var at forny kampspilsgenren. Spillet appellerer til et bredere publikum, men beholder samtidigt de dybdegående spilmekanikker, der definerer Guilty Gear-serien. De komplekse spilmekanikker, heriblandt det nye system for vægødelæggelse, giver mulighed for løbe mentalt om hjørner med din modstander. Hver eneste kamp fortæller en unik historie! - Deres skæbner bliver beseglet! Historien i Guilty Gear er blevet fortalt over mere end 20 år. Endelig vil hver eneste figurs fortælling sin afslutning! Hvilke chokerende sandheder venter dem?