Graveyard Keeper
Graveyard Keeper er årets mest upræcise middelalderkirkegårds-simspil. Byg og styr din egen kirkegård, og find genveje til at spare på omkostningerne, udvide din biks til underholdningsbranchen med hekseafbrændingsfestivaler og skræm beboerne i de nærliggende landsbyer til at komme i kirke. Dette er et kapitalistisk spil, og her gælder alle kneb for at få din forretning til at trives. Stå over for etiske dilemmaer. Vil du virkelig bruge penge på ordentlig hotdog-kød til festivallen, når du har så mange ressourcer lige ved hånden? Indsaml værdifulde ressourcer, og skab nye genstande. Få din kirkegård til at trives, gå bare i gang med at indsamle værdifulde ressourcer, der ligger rundt omkring i de nærliggende områder, og udforsk dem for at se, hvad de har at tilbyde. Lav forretningsalliancer. De der døde kroppe, de har da ikke brug for al den blod, har de? Hvorfor ikke sælge det til nogen, som kan bruge det til noget nyttigt. Det samme gælder andre kropsdele. Det handler jo bare om at genbruge! Udforske mystiske fangekældre. Intet middelalderspil uden fangekældre. Tag en tur ud i det ukendte, og find brugbare ingredienser, som måske eller måske ikke forgifter en hel masse landsbyboere. Kapitalisme.