Graveyard Keeper 2 - Pre-Order Bundle
Tag en pause fra at jage horder af zombier med en opfriskende tur i din helt egen sauna. Iklæd dig så et eksklusivt outfit, og vis de lokale, hvem der er den smarteste her i landsbyen. Forudbestillingsbonussen indeholder: – En personlig sauna uden for spillerens hus – Et eksklusivt outfit til spillerens figur Du er storinkvisitor nu! Genopbyg byen, og før din hær af udøde i kamp for at redde riget fra en zombieapokalypse. Velkommen til Graveyard Keeper 2 – efterfølgeren til den originale, gakkede klassiker! Administrér. Arbejd. Automatisér! Byg og administrér din egen middelalderlige kirkegård. Høst så mange blomster, planter og menneskedele som muligt for at bygge ekstraordinære maskiner, automatisere produktionen og udvide din kirkegård, så du kan opnå maksimal profit. Red kongeriget! Bliv inkvisitor, og før din hær af udøde i kamp for at redde kongeriget fra en zombieapokalypse. Byg tårne og befæstninger, fremstil kraftfuld beskyttelse og våben, udrust og træn dine (ikke alt for kvikke) tropper – og kæmp dig til sejr! Genopbyg byen. For profit! Hjælp byens borgere med at genopbygge deres hjem, og gør deres problemer til en god forretning. Fuldfør opgaver rundt i byen, mens dine udøde arbejdere klarer de hårde opgaver bag kulisserne. Med zombiebaseret automatisering og strukturerede systemer kan du omdanne lokale indsatser til skalérbar og profitabel drift.