Gotham Knights
Batman er død. En ny kriminel underverden har overtaget Gotham Citys gader. Nu er det op til Batman-familien – Batgirl, Nightwing, Red Hood og Robin – at beskytte Gotham, indgyde borgerne håb, politiet disicplin og de kriminelle frygt. Løs de mysterier, der forbinder byens histories mørkeste kapitler, slå berygtede skurke i episke konfrontationer. Gotham Knights er et action-RPG med en åben verden, der foregår i den mest dynamiske og interaktive udgave af Gotham City nogen sinde. Patruljér Gothams fem forskellige bydele, enten alene eller sammen med andre, og stop forbryderne hvor du end finder dem. Dit eftermæle begynder her. Step into the Knight.