Globetrotter Bundle
Drag ud på tre forskellige missioner i forskellige hjørner af verden med denne fantastiske pakke! Rejs til det gamle Persien, og helbred pesten, som plager det godhjertede folk. Dyk ned i en mystisk art-deco-inspireret undervandsby, der er hjemsøgt af onde ånder. Bestig Karkhalas majestætiske fjelde for at finde de sidste af de udødelige kultister, som truer med at overtage verden.