Ghosts Adrift
Spøgelser på drift: Forstæder er så eftertragtede, ikke sandt? Dødelige går alle rundt og passer deres, helt uvidende om spøgelser, der lurer i skyggerne. Huset på Neibolt Street er ved at gå fra at være eftertragtet til at være decideret skræmmende. Inkluderer et nyt niveau, Neibolt Street – nu åbent for terror. Denne DLC inkluderer også en ny spiltilstand –Tilfældigt spil. En Ghost Master trives i kaos! Tilfældige spøgelsesopstillinger, placeringer og dødelige. Vi ses der!