Ghostrunner 2 Heat-pakke
Oplev den brandvarme intensitet i Ghostrunner 2 med den tredje kosmetiske DLC - Heat-pakken! Tænd op under din spiloplevelse med tre katanaer med heat-tema, og et sydende motorcykeldesign, mens du kæmper dig vej gennem Dharma Tower og den solbadede ødemark. Heat-pakken indeholder følgende kosmetiske skins til spillet: - Design Heat Motorcycle Skin - HEDSPIN /// FLAME Sword and Hand Skin - HEDSPIN /// DUNE Sword and Hand Skin - HEDSPIN /// LAVA Sword and Hand Skin Køb Ghostrunner 2 sæsonpas for at låse op for alle 4 kosmetiske DLC-pakker, inklusiv Ice-pakke, Dragon-pakken, Heat-pakken og Anniversary-pakken, samt den længe ventede Endless Moto Mode. Blodet flyder! *Ghostrunner 2-spillet er ikke inkluderet. Heat-pakken er inkluderet i Ghostrunner 2 sæsonpasset. Ghostrunner 2 sæsonpasset er inkluderet i Ghostrunner 2 Brutal-udgaven.