Future War: Reborn
Fremtidig krig: Reborn er det seneste 3D TPS spil om en post-apokalyptisk krig. Du vil styre den fuldendte Genome Fighter for at fjerne fjender og fejle gennem slagmarker med banebrydende våben for at forsvare mennesker fra horder af døde vandrere. TAGE DIN ARM OG ÅBNE DIN FIRES! *** FUNKTIONER ● 45 ° engel retning for at se slagmarker ● Awesome 3D grafik design ● En attraktiv historie at udvikle ● Specielle evner til at undvige og blæse zombier op ● 6 typer AAA + våben til at opnå ● Mighty titans og autocannons til sekundært angreb Download Future War: Reborn og tilslut dig til dette 3D TPS spil! Har du brug for flere opdateringer eller understøttelser til denne zombie tema krig og TPS spil? Forbinde med fremtidige krig: genopbygge!