Fully Loaded Rallycross Pack
Den fuldt ladede Rallycross-pakke inkluderer Mini Classic Rallycross, låst op og opgraderet, fra starten af spillet. Denne pakke inkluderer en eksklusiv bemaling og en unik ingeniør med fordele.