Dirt Rally
DiRT Rally er det mest autentiske og spændende rally-spil nogensinde, vej-testet over 128 millioner km af DiRT-samfundet. Det indfanget fuldkommen den hæsblæsende følelse af suse på kanten af farlige veje i rasende tempo, velvidende at ét eneste styrt virkelig kunne reducere din tid. Hver bane tester dig på en ny måde, som du suser på kanten af kontrol gennem sne, is, asfalt og jord og skal tackle et væld af vejrforhold. Som bilen slides ned og løbene flyder sammen, forsøger dit dedikerede rally-hold at holde dig kampdygtig, og hvert rally bliver en maraton-lignende prøve i koncentration og dygtighed. DiRT Rally inkluderer også officielt licenseret World Rallycross-indhold, som lader dig opleve betagende spænding i hæsblæsende tempo fra nogle af verdens hurtigste off-road-biler, som du konkurrerer med andre kørere på nogle af seriens mest elskede baner, både i singleplayer- og intense multiplayer-løb.