Fully Loaded Mini Pack
Den fuldt ladede Mini-pakke inkluderer en MINI Cooper S, låst op og opgraderet, fra starten af spillet. Denne pakke inkluderer en eksklusiv bemaling og en unik ingeniør med fordele.