FOUNTAINS
Ungdommens Kilde blev skjult for verden. Alligevel er det skæbnebestemt, at en Usurpator skal dræbe de Tidløse og finde den igen. FOUNTAINS er et soulslike action-RPG, hvor du kæmper dig gennem en labyrintisk, sømløst sammenhængende verden. Du spiller som en hætteklædt fremmed, der for nylig er blevet fængslet af et tyrannisk regime. Kan du undslippe og afsløre mysterierne bag dette krigshærgede imperium? Krævende, men retfærdige kampe Præcise og responsive kampe sætter alle dine våben, evner og taktikker på prøve og belønner hurtige beslutninger og præcision. Fjenderne slår hårdt og straffer enhver tøven, så hver kamp bliver en intens duel, hvor overtaget kan skifte på et øjeblik. Med justerbare sværhedsgrader kan du tilpasse udfordringen til præcis det niveau, du ønsker. Udforskning, der belønner nysgerrighed Verdenen i FOUNTAINS er én enorm, sømløst sammenhængende dungeon. Den tætpakkede labyrint snor sig konstant tilbage i sig selv og afslører hele tiden nye genveje. Du vil altid opdage noget nyt – genstande, evner og opgraderinger, som åbner nye områder. Sæt dit præg FOUNTAINS har et online-beskedsystem. Efterlad nyttige tips til andre spillere, eller nar dem til at begå en dum fejl. - Soulslike actionkampe i en sammenhængende verden inspireret af metroidvania. - Find nye evner og redskaber, som hjælper dig i kamp og udforskning. - En mørk fantasyverden med dyb historie fortalt gennem udforskning og omgivelser. - Online-beskedsystem, der skaber interaktion mellem spillere. - Hemmeligheder gemmer sig overalt – hold altid øjnene åbne!