Forza Horizon 4-bilpas
Få 49 ekstra biler til rabatpris! Alle biler i bilpasset giver en gratis tilføjelse til alle biler i din garage i Forza Horizon 4 uden ekstra omkostninger i spillet. Forza Horizon 4-bilpasset følger med Forza Horizon 4 Deluxe og Ultimate Edition samt Ultimate Add-Ons-samlingen. Køb Forza Horizon 4-bilpasset i dag!