Forza Horizon 4
Dynamiske årstider ændrer alt ved verdens bedste bilfestival. Spil alene, eller slå dig sammen med andre for at udforske det smukke og historiske England i en åben verden. Saml, tilpas og fræs rundt i over 450 biler. Deltag i løb, lav stunts, skab og udforsk – find din egen måde at blive Horizon-superstjerne på.