Forgænger-hybridsæt
Dette sæt er baseret på hemmelig forgænger-teknologi hentet på Requiem og er udviklet udelukkende til yderst erfarent S-IV-personel af flådens efterretningsbureau. Indeholder FOTUS-rustningen, "Imprint"-lysriffel-overfladen og "Enhjørning"-emblemet.