FOR HONOR – Gold Edition
Gold Edition indeholder yderligere seks helte med unikke spillestile: Centurion – en Knight, der slås med sit gladius-sværd. Centurion – en Knight, der slås med sin trefork og sit skjold. Highlander – en Viking, der kæmper med sit skotske slagsværd. Shaman – en Viking, der kæmper med sin økse og daggert. Shinobi – en Samurai, der kæmper med sin kusarigama. Aramusha – en Samurai, der kæmper med to katanaer. Kæmp alene eller sammen med vennerne i For Honor – et nærkampsspil i tredje person. Deltag i krigens kaos som Knight, Viking, Samurai, Wu Lin eller Outlander. Deltag i brutale PvP- og holdorienterede spiltyper, eller spil den medrivende historie. Vælg Ultimate Edition for at få den bedste oplevelse med yderligere seks helte!