"Flying Water Jug" Costume for Flammi
Et badekostume til Flammi. Føjer "Flying Water Jug"-kostumet til Flammi. Bemærk: - Kostumer bliver tilgængelige, når der er låst op for base building, og en Dressing Room er blevet placeret. - Dette produkt er en del af "Atelier Yumia Season Pass". Vær opmærksom på, at der findes andre produkter med dette indhold. Pas på, at du ikke kommer til at købe det samme to gange. - Produktet er en del af "Atelier Yumia - Swimsuit Set" og "Yumia and Flammi Swimsuit Set" - Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.