Atelier Yumia - Swimsuit Set
Gå på opdagelse i badetøj. Et sæt badedragter til Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina og Lenja (én til hver figur, syv i alt). Indhold: - "Waterside Alchemist" Costume for Yumia - "Flying Water Jug" Costume for Flammi - "Super Cute! Beach Memories" Costume for Isla - "Knight's Long-Distance Swimwear" Costume for Viktor - "Ebony Outlaw" Costume for Rutger - "Blooming Heart" Costume for Nina - "Cute Kitty Swimsuit" Costume for Lenja Bemærk: - Kostumer er tilgængelige, når der er låst op for base building, og en Dressing Room er blevet placeret (de relevante figurer skal også være en del af din gruppe). - Dette produkt er en del af "Atelier Yumia Season Pass". Vær opmærksom på, at der er andre produkter, som indeholder dette indhold, og at disse varer kan købes enkeltvis. Vær forsigtig med ikke at foretage dobbeltkøb. - Bemærk, at Yumia og Flammis dragter sælges som et sæt og ikke separat, når man køber dem enkeltvis. - Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.