FlatOut 4 : Total Insanity
Fart, ødelæggelse, formidable styrt, gakkede konkurrencer ... Oplev alle de vanvittige indslag i FlatOut endnu engang! 10 SPEKTAKULÆRE SPILTILSTANDE Et uafbrudt ødelæggelsesløb i tilstandene Assault, Carnage og Arena – og meget mere! FULDT DESTRUERBARE KØRETØJER OG OMGIVELSER Slip dit indre rovdyr løs, destruér dine rivaler, og rasér indretningen! SJOV OG VARIERET MULTIPLAYERTILSTAND Alle spiltilstande kan spilles online med op til 8 spillere – konkurrér mod de vildeste kørere i verden! 20 LØB OG 27 KØRETØJER Muskelbiler, firhjulstrækker, isbil … Vælg de våben, du vil bruge til at smadre alt på din vej! FØLELSEN AF RADBRÆKKENDE FART Nitroglycerinturboen vil få dig til skælve i stolen! DEN LEGENDARISKE STUNTTILSTAND VENDER TILBAGE Golf, Free Kick, Beer Pong ... Gør din kører til et masseødelæggelsesvåben, og få den højeste score.