Flailing Limbs Bundle
Bob er bare et helt almindeligt menneske uden superkræfter, men hvis han har de rette værktøjer, kan han udrette en masse. Og hvis han bruger værktøjerne på utraditionelle måder, kan han udrette endnu mere! Verdenen i Human: Fall Flat er skabt med avanceret fysiksimulation og anvender innovativ styring, der passer til de mange forskellige udfordringer. Bobs drømme om at falde er fyldt med hovedbrud, der skal løses, og eksperimenter til adspredelse – ofte med et hylende morsomt resultat. Det kan godt være, at verdenen er fantastisk, men fysikkens love er meget virkelige. ----- Manual Samuel er et klassisk adventure-spil med en skør drejning. Efter aftale med Døden skal vores helt Samuel, en forkælet rigmandssøn, overleve at styre alle sin krops funktioner manuelt i 24 timer. Du skal både trække vejret, blinke, køre og arbejde. Det bliver ikke let, for Døden kigger dig over skulderen, og du kan let få numsen på komedie!