Fishing: North Atlantic Enhanced Edition
Kommercielt fiskeri i Nordatlanten! Oplev det majestætiske Nova Scotia i Canada, mens du beundrer den store mangfoldighed af liv i havet. Søg efter det glitrende guld i havet med opgradérbare fiskerbåde og forskelligt fiskegrej, efterhånden som din fiskerikarriere skrider frem. KOMMERCIELT FISKERI Efterfølgeren til det populære simuleringsspil Fishing: Barents Sea, inviterer dig til at tage din kaptajnskasket på igen: Udforsk det store hav ved Nova Scotia, forsøg dig med helt nye fiskemetoder, og nyd det enorme udvalg af meget detaljerede skibe i erhvervsfiskerisimulatoren Fishing: North Atlantic. JAGT OG UDFORSK Oplev det majestætiske Nova Scotia i Canada, mens du beundrer den store mangfoldighed af liv i havet. Udforsk fiskerizonerne med opgradérbare skibe og grej, efterhånden som din karriere skrider frem. REALISTISK VERDEN Lige som vores tidligere spil Fishing Barents Sea, giver Fishing: North Atlantic dig mulighed for at opleve en stemningsfuld og realistisk spilverden baseret på rigtige kort, både og fiskearter. Gør dig klar til at nyde nye vejrsystemer med opgraderede atmosfæriske effekter, nordamerikanske fartøjer og fisketeknikker såsom harpuner, fiskeri med bøjeline på dybt vand og hummertejner. Hvis du køber større både og bedre grej, forbedres dine fiskerfærdigheder. FISKERIFARTØJER Fishing: North Atlantic giver dig 27 skibe at vælge i mellem med alle former for fiskestilarter og fisketeknikker såsom harpunfiskeri, som bruges til sværdfisk og tun. Begynd med harpunfiskeri, og arbejd dig derefter frem mod at sætte dybdeliner til at fange snekrabber eller hummere. Samt desuden langline, net og trawlfiskeri. Har du det, der skal til for at gennemføre denne udfordrende opgave? KARRIERE Planlæg forløbet af din fiskerikarriere hen over hele året: Modstå kraftigt regn- og snevejr, mens du søger efter de bedste fiskeområder, men sørg for, at du ikke overskrider dine kvoter! Den nye avancerede kunstige fiske-intelligens kræver, at du bruger GPS og ekkolod til at følge dit byttes bevægelse, afhængigt af vejrforhold og årstid.