FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster
FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster bringer den tidløse klassiker til den nuværende generation af fans, gamle som nye. FINAL FANTASY X fortæller historien om den superdygtige blitzball-spiller Tidus, som rejser sammen med en ung og smuk mager, der er på mission for at redde verdenen Spira fra en endeløs cyklus af ødelæggelse forårsaget af den enorme Sin. FINAL FANTASY X-2 vender tilbage til Spira to år efter begyndelsen på den Evige Fred. Efter at Yuna vises et mystisk men velkendt billede i en sfære, bliver hun Sphere Hunter, og sammen med sine ledsagere Rikku og Paine tager hun ud på en rejse kloden over for at finde svar på mysteriet indeni. Nu kan du lade dig opsluge totalt af verdenen Spira og de i alt 100 timers spil i de to klassiske spil. Indeholder: Forbedret HD-grafik - Helte, skurke monstre, miljøer og filmsekvenser er blevet opgraderet med HD-grafik, så du kan spille de klassiske spil med superflot grafik. Klassisk eller ny lyd – Du vælger - Du kan tilpasse lyden efter smag og frit skifte mellem den nybearbejdede musik og den klassiske originale musik. Over 100 timers spil - Du kan genopleve alle kampene og de følelsesmæssige højdepunkter i de mere end 100 timers samlede spilletid.