FINAL FANTASY XV
Noctis, kronprins af det magiske rige Lucis, tager af sted for at vinde sit hjemland tilbage i dette action-RPG. Tag rattet, og kom ud på landevejen sammen med dine farveriger fæller, så I kan udforske en stor og bjergtagende verden. Gør brug af dine forfædres kræfter, og kast dig let og ubesværet gennem luften i spændende kampe. Gamle fans og nye spillere skal berede sig på at opleve banebrydende interaktiv underholdning i denne fantasi, som er baseret på virkeligheden.