FINAL FANTASY XIII-2
Dramaet fra FINAL FANTASY XIII, som blev udgivet i 2010 og solgte seks millioner eksemplarer på verdensplan, fortsætter med at folde sig ud i FINAL FANTASY XIII-2. Du kan udforske en rigt detaljeret verden med både nye og kendte ansigter og et spændende og avanceret strategisk kampsystem.I denne fortsatte saga vil fremtiden snart blive ændret ...