Felix The Reaper
Felix arbejder i Dødsministeriet og er forelsket i jomfruen Betty fra Livsministeriet. Han tror, at han ved at tage til menneskeverdenen kan komme til at møde hende en dag. Derfor har han påtaget sig det job at sikre, at folk dør – og lært sig selv at danse for at imponere Betty. Da Felix kun bevæger sig i skyggerne, må han manipulere disse skygger for at komme omkring. Heldigvis kan Felix med Leen, vende solen og flytte skyggeobjekter omkring, hvilket gør det muligt for ham at skabe de nødvendige skyggeveje for at komme omkring. Det gør han, for at afsløre eventyrets hemmelige plan, der får folk til at dø ifølge de ministerielle planer. Hvert niveau åbner en hardcore-version af sig selv for den ambitiøse ministerielle stræber. Du kan også indsamle kraniepræstationer, der låser op for flere prøver med bonustid for den ekstremt resursefulde ministerielle medarbejder.