Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition (PC)
Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition indeholder både det roste hovedspil og udvidelsen Beans & Alpacas. Oplev 4 kort, over 400 maskiner, mere end 150 autentiske mærker samt nye afgrøder, dyr, produktionskæder og nye spilelementer. Fra Europa til Nord- og Sydamerika Byg en gård langs snoede floder og historiske kornsiloer i Nordamerika, omgivet af damme i Centraleuropa, i et frodigt østasiatisk landskab fyldt med rismarker eller i Catuaí – en region inspireret af Sydamerika, hvor kaffeplantager, rød jord og tæt bevoksning præger det landskab, der er stjernen i Beans & Alpacas Expansion. Udvidelse: Byg din kaffeplantage! Dyrk kaffebønner, opdræt alpakaer og Brahman-køer, og skab et mere hyggeligt liv på landet. Alpakaer kan klippes og føres rundt, mens vilde dyr som krokodiller og papegøjer bringer mere liv til omgivelserne. Fremstil produkter som pigment og harpiks, mal huse i lokalsamfundet, påtag dig byggeprojekter, opdag samlerobjekter og betjen over 25 nye maskiner fra kendte mærker, herunder det nye Colombo Industries.