Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Expansion (PC)
Byg din egen kaffeplantage og skab et mere hyggeligt landliv i Beans & Alpacas Expansion: Tag til Catuaí, en region inspireret af Sydamerika, hvor kaffeplantager dækker de bølgende bakker, rød jord præger landskabet, og tæt bevoksning strækker sig ned ad bjergskråningerne. Nye afgrøder, dyr, produktionskæder og mere end 25 nye maskiner venter. Catuaí: Velkommen til Sydamerika! Udforsk en frodig, fugtig dal med smalle veje, støvede gader, spredte klipper og en bugtende flod, der løber gennem landskabet. En lille landsby med farverige bygninger, butikker og landbrugsdepoter forbinder regionen, mens huse på pæle ligger langs flodbredden. Kaffe, dyr og nyt gameplay Dyrk kaffebønner som en ny afgrøde, og udvid din beholdning med alpakaer og Brahman-køer. Alpakaer tilføjer nye praktiske interaktioner gennem klipning og hyrdearbejde, mens vilde dyr som krokodiller og papegøjer giver mere liv i omgivelserne. Produktioner, projekter og samleobjekter Skab nye produkter såsom pigment og harpiks, og mal huse for lokalsamfundet, eller start produktionskæder til forarbejdning af afgrøder. Tag fat på byggeprojektet med forskningscentret, find dele af dinosaurusskeletter, og saml dine fund i samlermuseet. Maskiner, mærker og detaljer Betjen over 25 nye maskiner fra Case IH, Ford, John Deere, KUHN, Mercedes-Benz Trucks, New Holland, Valtra og mange flere. Colombo Industries er nu med i serien som et nyt mærke, mens forbedrede animationer af jordredskaber og forbedrede effekter gør det mere livagtigt.